Gå til hovedindhold

Bestilling eller afbestilling af madleverencer

Læs hvordan du gør

Gullasch suppe

Hvordan bestiller jeg min mad?
Når du visiteres til madservice, aftaler du med visitator antal af portioner, du skal have leveret ved din første levering. Herefter modtager du en bestillingsseddel, hver gang chaufføren leverer din mad.

På bestillingssedlen har du mulighed for at vælge mellem 9 hovedretter, 9 biretter og forskellige øvrige tilbud. 

Når du udfylder din bestillingsseddel har du også mulighed for selv at vælge, om du vil have kogte kartofler, stegte kartofler, kartoffelmos, pasta, ris eller hvedekerner.

Du har på denne måde medbestemmelse over dine måltider.

Hvad skal jeg gøre?

Bestillingssedlen udfylder du ved at skrive antal ud for de menuer du vil have leveret og ønsker du selv at bestemme dit tilbehør, skal du blot afkrydse i de lyse felter under det ønskede tilbehør. Hvis felterne er mørke kan det pågældende tilbehør ikke vælges til retten.

Den udfyldte bestillingsseddel afleveres til chaufføren, som returnerer den til køkkenet.

Hvordan afbestiller jeg min mad?
Ønsker du at afbestille din mad, kan du give besked til Madjydens chauffør eller ringe til os i telefontiden dog senest 8 dage før næste levering. Har du haft afbestilt din mad og igen ønsker levering, kontakter du Madjyden.

Flere oplysninger
Du kan i Madjydens velkomstfolder søge flere informationer om bestilling/afbestilling og levering af din mad. Du er også altid velkommen til at ringe til Madjyden for yderligere information.

Madjydens velkomstfolder finder du under dokumenter nederst på siden her.

I  Den Nationale Kosthåndbog kan du læse mere om egnet mad til raske og syge i alle aldersgrupper (mest for fagfolk der arbejder med ernæring).